sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

You are disgusting, and I hate you. - Then why are you still holding my hand?





Being a bitch is not just sleeping with different guys every night that's the old meaning. Now, a bitch is the person who will make your life living hell.

Olen liian kiltti. Olen aina liian kiltti. Annan anteeksi liian helposti, enkä oikeastaan suutu ikinä. Minun on erittäin vaikea sanoa ei, suostuin aina lähes kaikkeen. Minulla on ollut ystäviä sekä miehiä, jotka ovat kohdelleet minua todella huonosti, vaikka itse olen aina tehnyt parhaani ja kohdellut heitä niin hyvin kuin mahdollista. Silti en pysty olemaan vihainen, en halua vihata ketään läheistäni, enkä halua tuhlata aikaani riitelemiseen. Minusta se on turhaa.

Joskus kiltteydessä on kuitenkin huonoja puolia. Ei saisi olla liian kiltti, eikä antautua toisten vietäväksi. Nyt päätin, että kiltteys jatkuu edelleen, ja aion jatkossakin olla oma itseni, mutta liikakiltteys loppui nyt. En aio enää olla se jonka tiedät aina olevan täällä sinua varten, teit mitä tahansa. Et enää koskaan satuta minua. Et enää ikinä saa minua itkemään, mutta minä lupaan, että jos nyt annat minun mennä. Tulet niin katumaan sitä.


Tumblr_mcmqcppzok1rgeyrco1_500_large

Minullakin on joskus oikeus olla bitch.

Tumblr_mjxld4vo2a1rg68wzo1_500_large

You can go through a thousand girls to try to replace me but none of them will treat you like I did. 

1 kommentti:

  1. Voin niin samaistua tähän tekstiin!

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista