lauantai 27. huhtikuuta 2013

Laitan puhelimeni äänettömälle, sillä en halua kuulla kun et soitakaan



Pelkään julmaa totuutta, sä vain päätit kadota. Hankit uuden osoitteen, ostit uudet kalusteet. Etkä koskaan kertonut miks en mä sulle kelvannut, ja nyt mä käyn sun pihalla joka ilta. 

Tiedäthän en päästä irti koskaan, seuraan sua kuin varjo vaeltajaa. Muistathan kun iltatuuli laulaa, seuraan sua kuin varjo vaeltajaa. 

Sä et koskaan soittanut, tavaroitas hakenut. Sä vain vaihdoit numeron, etsit uuden kohtalon. Nyt älä luule, että voit vain kuvitella minut pois. Minä seuraan sinua, ihan aina. 


Tiedäthän en päästä irti koskaan, seuraan sua kuin varjo vaeltajaa. Muistathan kun iltatuuli laulaa, seuraan sua kuin varjo vaeltajaa. 

Muistatko sen, mä olen uskollinen. Vaikka väärin sä teet, mä tuun luokses uudelleen. Tiedätkö sen, mä sua aina suojelen, pahalta sua varjelen, elämääsi tarkkailen. Mihinkään mä lähde en. 


- Laura närhi- Varjo

Tumblr_mkdrxrhiwm1rj2fuyo1_400_large


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti