sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tonight i'm getting over you

Mä päätin, että oikeesti tonight i'm getting over you. Ajattelin, että mun on pakko päästä eteenpäin, vaikka se tulee olemaan vaikeeta, koska......

Tumblr_mffmhwma7f1rnoiamo1_500_large
http://data.whicdn.com/images/57614273/tumblr_mffmhwma7F1rnoiamo1_500_thumb.png

Lauloin mun kaverille ihan fiiliksissä tota Carly rae Jepsenin biisiä Tonight i'm getting over you, ja ajattelin, että sitten kun oon saanu mun velkani (muutama kymppi) takasin, niin i'm done. Lähdin kaverin kanssa baariin ja yllätys yllätys, hänen oli tietenkin ihan pakko olla samassa paikassa.. Kaveri sanoi mulle, että hei tuolla on N, vilkaisin ja totesin: Ihan sama, ei mua kiinnosta ja jatkoin matkaa. Hetken päästä löysin itseni tanssilattialta kyseisen herran kanssa, kaveri katsoi mua murhaavasti ja luin hänen huuliltaan sanat "sinä lupasit, ei enää!" Tiesin, mitä olin luvannut, mutta en kuitenkaan halunnut enää päästää irti hänestä. Hetken kuluttua löysin itseni pussailemasta hänen kanssaan. Hän kuiskasi korvaani maailman ihanimpia juttuja. Aamulla heräsin hänen vierestään.

Mikä meni pieleen?

2 kommenttia:

  1. mun mielestä bob marley oli ihan fiksu sanoessaan:
    "You may not be him first, him last, or him only.
    He loved before he may love again.
    But if he loves you now, what else matters?
    He's not perfect, you aren't either,
    and the two of you may never be perfect together
    but if he can make you laugh, cause you think twice,
    and admit to being human and making mistakes,
    hold onto him and give him the most you can.
    He may not be thinking about you
    every second of the day, but he will give you a part of
    him that he knows you can break him heart.
    So don't hurt him, don't change him, don't analyze
    and don't expect more than he can give.
    Smile when he makes you happy,
    let him know when he makes you mad,
    and miss him when he's not there."

    Tuolla mä oon yrittäny tässä jaksaa muutaman viikon, vaikka tää raskasta onki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos ihanasta kommentista! toi on kyllä niiiiin totta! sai mut ajattelemaan. Fiksu kaveri tuo bob marley :)

      Poista