sunnuntai 24. helmikuuta 2013

PLEASE SOMEBODY HELP ME?????!!!!

wertyuiopåasdfpoijgklfdoifrpögjltrjgloxjgrijglojglogääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää mua pelottaa pelottaa pelottaa ahdistaa pelottaa ahdistaa pelottaaa. En oo ikinä päästäny ketään ihmistä näin lähelle, näin syvälle mun elämään. Mitä jos kaikki loppuuu nyt????? Mitä jos oonkin tuottanu pettymyksen, mitä jos menetän, MITÄ JOS MÄ MENETÄN SUT!

Mä en tuu kestämään sitä, mä en todellakaan tuu kestämään sitä. Mä en tuu selviimään siitä oikeesti! Mä oikeesti pelkään kuollakseni menettämistä! Sä oot mulle niiin jumalattoman tärkee, ja ollaan tunnettu niiin kauan, että en vois mitenkään kuvitella eläväni ilman sua. Oot ollu aina jollain tavalla läsnä mun elämässä!!


Tumblr_l5xsgjdjbx1qcs5g3o1_500_large

Avaan tilannetta enemmän lähiakoina, kunhan nyt vaan saan nukuttua yön yli ja selvittää mun päätä, nyt en kykene mihinkään järkevään tekstiin!

12 kommenttia:

  1. äää oot niin paras!! ootan innolla aina sun postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! kiitti ihan hirmusesti ihanasta kommentista! :)

      Poista
  2. tiedän tälläsen tunteenpurkaustunteen :DDDDDDDDD ♥

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihana ulkoasu tällä blogilla ja bannerisikin on ihanan romanttinen ^^ tunteellista tekstiä <3 (:: hyvä et uskaltaa olla avoin :>

    forangelseyes.blogspot.fi :3

    VastaaPoista
  4. Joo et oo ainoo ihminen joka pelkää menettämistä ihan kuollakseen!
    Kirjotat tosi hyvin ja näitä sun tekstejä jaksaa lukee ja lukee ja lukee kyllästymättä :)

    http://colorful-c.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ELÄ HETKESSÄ. älä mieti tulevaa. oikeesti niin kaikki selvii

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää! Niiin, tiedän oot niin oikeessa! Nyt on vaan joku tällanen vaihe, että en oikein tiedä miten päin olisi... Mutta kiiitos kannustustuksesta, kyllä kaikki selviää!

      Poista
  6. Eikä miten ihana blogi!!:) Ulkoasu on niin ihana♥

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista