sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Happy sunday!

Määää oon niiin pahoillani ku en oo kirjottanu pitkääään aikaan! Mulle on sattunu ja tapahtunu niin paljon etten oo oikeen tienny et mitä kirjoittaisin. Aina ku on tullu joku inspis et nyt on pakko kirjoittaa, niin hetken päästä se asia onkin muuttunut jotenkin enkä enää voinutkaan kirjoittaa siitä samalla tavalla. Ja mun pää on ollu vaan niiin sekasin kaikesta mm. kouluhauista, miehistä. Muttamutta, now I'm back ja lupaan, että lähiaikoina on tulossa muutamakin mielenkiintoinen teksti.

Mun pitäis ainakin selvittää teille, niin kuin edellisessä postauksessa lupasin, toi eräs mieskuvio, mutta kun se on niin tajuttoman vaikeeta kun en edes ite tiiä missä mennään. Toisena päivänä hymyilen tuon miehen takia ja toisena itken. Ja se on semmoinen stoori, että se pitää selittää ihan ihan alusta alkaen, jotta sen voi jotenkin tajuta. Rupeankin siis työstämään sitä tekstiä hetimmiten ja saatte sen luettavaksenne asap!!

Mä en osaa tämmöiseen infotekstiin oikeen kirjoittaa mitään syvällistä, halusin vaan kovasti tulla tekemään edes pikkuisen postauksen. Ensi viikolla lupaan taas kirjoittaa kunnon postauksia!

Tumblr_mk5lr1bypq1rj39f6o1_500_large

xoxo, Ilona

2 kommenttia:

  1. Ens viikkoa odotellessa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks teksti on iiiihan just valmis!! tulee huomenna viimeistään :)

      Poista