sunnuntai 10. helmikuuta 2013

I'm fine, thanks for not asking

Minulle sanotaan usein, että hymyilen aina ja olen niiin positiivinen ihminen, enkä valita mistään. Tottahan se on, en anna itseni vaipua murheiden alhoon, ja vaikka kuinka olisi paha mieli. Yritän silti löytää joistain asioista edes sen pienen positiivisuuden vivahteen, joka saa minut hymyilemään. Yleensä murehdin yksin, pimeässä ja mieluiten myöhään illalla huoneen oveni sulkeuduttua ja talon mentyä nukkumaan. Kirjoitan, kuuntelen angstibiisejä tai vaan itken. Tuntuu, etten ole viime päivinä tehnyt muuta kuin noita edellä mainittuja.

522016_460626333993217_1548702526_n_large

En ole koskaan ollut kunnolla masentunut, enkä aio masentua, mutta aina ei vaan jaksa. Olen aina ollut se "ilopilleri", jolla on kaikki hyvin ja jonka niskaan voi kaataa kaikki omat murheensa. Tää kuulostaa todella kliseiseltä, mutta musta tuntuu, että tällä hetkellä epäonnistun kaikessa mitä teen. Ihan oikeasti. Mä en onnistu mun ihmissuhteissa, tuntuu vaan että karkotan kaikki miehet mun luota. Kerta toisensa jälkeen löydän itseni itkemästä jonkun kusipään perään. En ole koskaan saanut ketään kokonaan itselleni, olen vain pari hassua kertaa seurustellut, ja nekin ovat olleet lyhyitä suhteita jossain menneisyydessä. Miksi miehet aina antavat olettaa enemmän kuin todellisuudessa haluavat? Miksi uskon aina tyhjiin lupauksiin ja luotan vaikkei todellakaan pitäisi, miksi ihastun liian helposti enkä osaa päästää irti. MIKSIMIKSIMIKSI. Yritän peitellä sydänsurujani ystäviltäni sanomalla "I don't need a man to make me happy.", joka on osittain totta. Mutta joskus sitä kaipaisi läheisyyttä ja lähelle ihmisen, joka välittää ja olisi aina siinä. Tällä hetkellä en mitään muuta toivokaan kuin yhtä ihmistä. En ole koskaan ollut kenestäkään näin varma. Ympäri mennään yhteen tullaan, eikös se niin mene, joten eikö se voisi mennä niin nytkin???

Tumblr_mhz6gh8vyh1s4ysiho1_500_large

Asiaa ei helpota se, että ystäväpiirini lähes poikkeuksetta seurustelee, mutta minä en. Suunnittelimme vähän aikaa sitten parin tyttökaverini kanssa tyttöjen reissua Tallinnaan. Olin innoissani, kunnes kaverini pilasi tunnelman ja kysyi otettaisiinko poikaystävätkin mukaan? Hämmennyin, sillä kyseinen henkilö on yksi parhaimmista kavereistani, joka hyvin tietää miestilanteeni ja sen etten seurustele, toisin kuin he molemmat joiden kanssa matkaa suunnittelin. Oliko tarkoitus vain kääntää puukkoa haavassa, leijua omalla parisuhteella, vihjata että hanki poikaystävä jotta saan ottaa omani mukaan reissuun, vai vain pahoittaa minun mieli? En ole vielä saanut selville, mutta hyvä fiilis reissusta on täysin kadonnut, ja odotan innolla sitä kuinka saan kuulla olevani ilonpilaaja kun minulla ei ole ketään, ja siksi hekään eivät saaneet ottaa miehiään mukaan ja saan istua hiljaa vieressä kun he tekstaavat tai valittelevat puhelimessa ikäväänsä. Jos tyttöjenreissu nimellä suunniteltu reissu on suunnitteilla, niin eikö se sitten voisi olla tyttöjen reissu? C'mon yksi yö ilman poikaystävää.......

Tumblr_mdsrlezenx1rjh31yo1_500_large

Lisäksi hain yhtä todella todella todella tärkeää työpaikkaa, jonka eteen olen nähnyt tosi paljon vaivaa, ja hakemuksen suunnittelemiseen sekä tekemiseen meni päiviä. Olen aina unelmoinut sellaisesta työpaikasta, mutta ei. Eräs kaverini, joka ei ole päivääkään unelmoinut siitä niin kuin minä, ja joka teki hakemuksen parissa minuutissa tuntia ennen hakuajan päättymistä pääsi pidemmälle kuin minä ja on lähellä saada tämän työn.

Mikä minussa on vikana?

603915_470390456348896_1182451480_n_large


376998_183542791740089_1167332518_n_large

Cytaty_large


Tumblr_mhz9pqotzl1qgb7rno1_500_large


AAAAAAAAAAAA oli pakko purkaa kaikki pahaolo. Pointsit sille joka luki tän maratonangstipostauksen.

XOXO, Ilona


4 kommenttia:

  1. Voi eii :(

    Se vaan on tää elämä, että aina just samaan aikaan kaikki asiat kaatuu päälle ja kaikki menee päin helvettiä.
    Hyvä juttu kuitenki että purit oloos tänne blogin puolelle.

    Kauanko ne sun kaverit joiden kans suunnittelitte tyttöjenreissua on seurustellu? Ku eikö se niin mee, että suhteen alussa se poikaystävä on joka paikassa aina mukana? Toi on kyllä perseestä jos joka paikkaan pitää raahata se oma mies.. huok. ja sit tekstataan vaan. Ei varmastikkaan oikeen kivaa sulle. voisiksä kertoo niille miltä susta tuntuu? paitsi että sanoithan sä että se yks sun kaveri kyllä tasan tietää että miltä susta tuntuu..

    -s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :( mutta kyllä tää jo tästä, tää purkaminen tänne todellakin autto!

      toinen mun kavereista, nimenomaan se joka poikaystävien mukaan ottoa ehdotti on seurustellut kohta 2 vuotta.. On kyllä ärsynttävintä ikinä, että unohdetaan ystävät kun aletaan seurustella ja sitte sen oman kullan kanssa pitää kiehnätä 27/7!! hyvä tällaisen ei seurustelevan on sanoa, mutta ite en ainakaan ikinä aio hylätä mun kavereita vaikka mikä olisi. Kyllähän sitä välillä kaipaakin vastapainoa sille jatkuvalle poikaseuralle. Pakko päästä välillä juoruilemaan ja olemaan ihan vaan tyttöjen kesken!

      Poista
  2. Hyvä teksti, kuulostaa niin tutulta. Kaverit usein avautuu mulle koska tykkään kuunnella, mutta unohtaa kysyä mitä mulle kuuluu. Myös toi että kaikki kaverit seurustelee ja itse on sinkku, tiedän miltä tuntuu! Ei kivalta. Sori avautuminen :D

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! Vaikka toisten kuunteleminen onkin ihanaa, niin se pistää kyllä vihaks jos toinen ei viitsi edes sen verran vaivautua kysymään, että "hei mitä sinulle kuuluu?" mutta tätä se elämä vaan on... Ja toi kavereiden seurustelu tuntuu aina vaan yhtä pahalta kun rupeaa miettimään, että miksi ei itse ole se jolle toivotetaan onnea uudesta ihmissuhteesta.. :D

      Poista