tiistai 17. tammikuuta 2012

Tyttö on kaunis ja ystävällinen, minä vihaan häntä

Olen liian onnellinen ajatellakseni mitään pahaa sinusta. Olen liian onnellinen pilatakseni päivääni sinun takiasi. Vaikka sisältäni löytyy vielä vihaa, sitä samaa vihaa mitä siellä on ollut siitä lähtien kun kuulin sinusta, en jaksa enää ajatella sitä.

Tuijotit minua. Sen sijaan, että olisin mulkaissut sinua ikävästi takaisin, minä hymyilin. Olisiko kukaan uskonut, että minä hymyilin sinulle. Vielä muutama kuukausi, viikko tai päivä sitten olisin voinut käyttäytyä toisin, mutta en tänään, en enää.

Tumblr_lwf2wbmlsq1qkoqhno2_1280_large


Tumblr_lxenaquali1qilm1co1_500_large
http://sleepingwithsavannna.tumblr.com/post/15453953724



Haluaisin tietää, oletko kuullut minusta samalla tavalla kuin minä sinusta. Haluaisin tietää, ajatteletko minusta samalla tavalla kuin minä sinusta. Haluaisin tietää, tiedätkö edes kuka olen, tai että olen olemassa.

Olen päästänyt jo irti hänestä, minun teki mieli sanoa sinulle. Ehkä sinäkin olet jo päästänyt. Sisimmässäni haluaisin tutustua sinuun. Vihaan sinua vain koska en tunne sinua, ja koska luulin, että olit vienyt hänet minulta. Elin pitkään siinä harhaluulossa, että hän on valinnut tai että hän valitsee sinut, mutta hän ei valinnut. Hän ei valinnut ketään. Hän ei ikinä puhunut tunteistaan, en ikinä tiennyt mitä teidän välillä oli, vai oliko mitään. Sen tiedän, että minun ja hänen välillään oli jotain kaunista ja ihanaa. Se oli niin suurta, ettet pystynyt pilaamaan sitä. Sinun olemassaolosi vaan sai minut hermostuneeksi, mutta se ei loppunut siihen, se ei loppunut sinun takiasi.

Ehkä pitäisin sinusta, jos tuntisin sinut ja jos kertoisit minulle totuuden kaikesta. Haluaisin, että voisimme yhdessä puhua hänestä, yhdessä unohtaa hänet kokonaan, ja nauraa hänen tyhmille jutuilleen ja moittia hänen tekojaan.

Kun näen sinut taas, toivon olevani rohkeampi. Ehkä uskallan puhua sinulle, mutta ei tänään. Tänään en halua enää ajatella sinua. Olen liian iloinen ollakseni surullinen.

Tumblr_lwf2wbmlsq1qkoqhno1_1280_large

6517949967_9656ff196b_b_large
http://www.flickr.com/photos/sunshineoverdose/6517949967/in/photostream/lightbox/

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, vaikka onki netistä :) Muutenki tosi kiva blogi! Käy kurkkaa myös mun blogi ja liity toki lukijaks jos tykkäät: http://onoffopenclose.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) käyn kurkkaamas sun blogin!

      Poista