tiistai 22. marraskuuta 2011

Voisin huutaa koko maailmalle, että haluan vain sinut

Sinä olet ihminen, jonka vuoksi jaksan elää, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja nähdä maailmaa. Sinun takiasi olen niin hyvällä tuulella, ajattelen jatkuvasti vain sinua. Sinä olet lempi puheenaiheeni parhaiden ystävieni kesken, sinä saat minut tuntemaan positiivista energiaa, sinä annat minulle voimaa tarpoa läpi vaikeiden esteiden ja saat minut voittamaan ne. Sinun takiasi jaksan hymyillä jatkuvasti, sinun ansiosta olen saanut elämäniloni takaisin, sinun takiasi voin vihdoin unohtaa menneet ja olla taas onnellinen. Kunpa vain olisit täällä...

Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä, laulaa Pave Maijanen laulussaan Ikävä, ja myös minä laulan juuri nyt kyseistä kappaletta. Kehossani jyllää voimakas ikävän tunne, haluan viereesi taas, haluan olla siinä, haluan kuulla äänesi, nähdä kasvosi, tuijottaa silmiisi, salaa koskettaa kättäsi, ja varovasti koskettaa huulillani huuliasi. Haluan olla siinä hetken aina







Toivon että nään sinut taas pian, en haluaisi velloa tässä jatkuvassa ikävän tunteessa. Joka hetki se vain kasvaa ja kasvaa, tulee aina vain suuremmaksi. Tiedän, etten voi tehdä mitään, minun on vain odotettava, odotettava hetkeä, jolloin saavut takaisin. Ilman sinua, minulla ei olisi mitään. Nauruasi vailla, olen se linnuton puu, lehtiä täynnä.

Ja vaikka ootkin kaukana siellä,
Kuule beibi me tavataan vielä

You make me crazy, you make me happy, you are the reason why I smile. I can't live this life without you.  I wish you were here with me all the time. Everything that I do, reminds me of you.
Tämä ei ole kulissi, tämä on rakkautta

kaikki kuvat tarjosi We♥it

psps. kaipailisin kipeästi teidän mielipiteitä siitä että millaisia tekstejä haluaisitte lukea? tällaisten ajatustenpurkaus-tekstejen väleihin sopis hyvin muidenkin tyyppisiä postauksia, antakaa vaan rohkeesti ideoita! mullakin on takataskussa pari, mutta nyt on vaan ollut pakko tulla tänne purkamaan vähän ajatuksia ja kirjoittaa tunteista, blogin pitäminen kuitenkin on hauskempaa kuin normaalin päiväkirjan pitäminen vain itselle. tää purkaminen auttaa oikeesti =)

4 kommenttia:

  1. apua emmä nyt osaa sanoa mitä haluaisin sulta lukee, koska nämä nappaa just mulle :) siis tykkäilen siiiis !
    mutta toisaalta ois ihan mielenkiintoinen lukee postauksia esim susta itsestään? 100 faktaa susta ? tai jotain muuta hauskaa ? :p
    Olipa muuten kivoja kuveja !
    -S

    VastaaPoista
  2. Kiiiitos paljon!! :) joo toi 100 faktaa kuullostaa hyvältä! Voin luvata että toteutan sen tässä lähiaikoina :)

    VastaaPoista
  3. Kivan oloinen blogi, mukavan erilainen!
    Olisi kiva tietää enemmän kirjoittajastakin. :)

    http://scattereddd.blogspot.com/
    ensimmäinen, upouusi blogini! (:

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos! suunnitteilla oiski seuraavaks postaus itestä :)

    VastaaPoista