torstai 29. toukokuuta 2014

Kuinka palasiksi voi ihmisen hajottaa?

Mä toivoin, että olisin voinut tulla kirjoittamaan tänne vaihteeksi jotain iloisempaa. Valitettavasti mun on kuitenkin pakko taas tulla purkamaan mun pahaa oloa, joka on päättänyt ottaa mut vangikseen.

Edelliseen tekstiin viitaten, mä olin niin rikki tosta. Se jätkä kusetti mua taas, ja mä rakastuin siihen uudelleen, ja jouduin jo toistamiseen kokoamaan itseni jälleen ehjäksi hänen jäljiltään. Hän särki sydämeni kahdesti, ja sillä hetkellä ajattelin, etten selviäisi siitä, eikä kukaan tule koskaan olemaan minulle yhtä paljon kuin hän.

Sitten tapahtui jotain... Kohtalo puuttui peliin. Tai ainakin luulin niin. Ajattelin, että kohtalo päätti korjata sen virheen jonka teki jälleen kohdallani kun antoi minun tulla satutetuksi jälleen. Nimittäin, noin viikko sydämen musertumisen jälkeen tapasin rappukäytävässä ihanan pojan. Vaikka hän vain tervehti, olin myyty. Tämä kohtaaminen sai minut taas jaloilleen. Aloin hymyillä. Aloin ajatella, ettei elämä ehkä olekaan niin kamalaa, ja aina on toivoa paremmasta. Sillä viikolla tapasin tämän pojan kolme kertaa. Viimeisellä kerralla pääsin jo juttelemaan enemmänkin kun vain "moi!" Siinä kohtaa kävi ilmi, että hän on asunut samassa talossa täysin saman ajan kuin minä, (eli yli puoli vuotta) eikä me olla kertaakaan nähty, siis oikeasti ei olla törmätty kertaakaan! Ja nyt kuinka ollakaan, kun olen täysin romuna niin ihana, täydellisen näköinen tyyppi ilmestyy kuin tyhjästä elämääni? C'mon kohtalo....

Meille tuli sitten jostain syystä puhetta tv-sarjoista ja Gossip girlistä. Totesin, etten ole nähnyt vitos enkä kutos kautta. Hän sitten kertoi omistavansa kaikki GG:n kaudet, joten jes, "tekosyy" hengailla kyseisen tyypin kanssa. Sovittiin sitten ekat GG-treffit, ja meillä oli oikeinkin hauskaa. Katsottiin pari jaksoa, juteltiin, hengailtiin ja vain oltiin. Illan päätteeksi pussailtiinkin!! Yhtäkkia huomasin olevani ihastunut. taas. Aluksi tuntui oudolta pussailla hänen kanssaan, sillä ajattelin vielä kuitenkin tätä edellistä kusipäätä, mutta sitten tajusin, että mun pitää vaan käsitellä ne tunteet ensin kunnolla, eikä ahdata niitä sisälleni. Ajattelin, etten voi vaan velloa siinä surussa ikuisuuksiin, tai tämä tilaisuus menisi multa aivan ohi. Otin hieman aikaa itselleni ja ajatuksilleni, ja yhtäkkiä pussaileminen uuden tyypin kanssa tuntui täysin luonnolliselta ja halusin sitä vain enemmän.

http://data2.whicdn.com/images/101659518/large.jpg

Aika kului ja myös GG:n 5. tuotantokausi kului. Hengailtiin tosi paljon yhdessä ja koko ajan tuntui kuinka juttumme etenee. Olin hämmästynyt sillä tämä juttu alkoi täysin eri tavalla kuin mikään juttu pitkiin aikoihin. Eli selvinpäin. Hengailimme ainoastaan selvinpäin, ja se oli jotenkin uutta minulle. Uskalsin jopa toivoa siitä jotain vakavampaa, koska se tuntui siltä. Nautimme toistemme läheisyydestä ja läheisyys kipusi joka kerta hieman korkeammalle tasolle, tiistaina jopa sille aivan korkeimmalle. Se oli ihanaa. Hän on ihana. Eikö kuulostakin tähän asti aivan ihanalta? En voinut uskoa, että mulle kävisi jotain tällaista ja, että vihdoin löytäisin tyypin joka oikeasti haluaa olla ja hengailla mun kanssa. ja PAM. sitten tapahtui jotain...

http://data1.whicdn.com/images/118252338/large.jpg

No, mentiin eilen tyttöporukalla baariin ja sattumalta hänkin oli siellä. Juteltiin, ja esittelimme kavereitamme toisille. Ilta sujui hyvin kunnes. Näin hänet tanssilattialla. Ensin yksin. Sitten jonkun tytön kanssa. Sitten kiinni siinä tytössä. Sitten näin heidän suutelevan. HE PUSSAILIVAT MINUN NAAMANI EDESSÄ, vaikka eilen hän vielä oli minun sängyssäni. Kaikenlisäksi, hän lähti sen tytön mukaan baarista!!!!! Mitä helvettiä?

Joo, me molemmat olemme vielä sinkkuja emmekä ole mitenkään virallistaneet meidän juttua, mutta silti. Mun mielestä erittäinkin törkeetä tulla mun naaman eteen nuolemaan jotain toista muijaa välittämättä siitä miltä musta tuntuu. Se on välittänyt mulle erittäinkin selvästi olevansa kiinnostunut ja kyllä sen ihmisestä huomaa. Vaikka se olisi ollut epävarma meidän jutusta, niin tollanen ei todellakaan anna hyvää kuvaa hänestä, eikä tollasen teon jälkeen todellakaan tee mieli enää jatkaa.


http://data1.whicdn.com/images/118397174/large.jpg
Olisihan se pitänyt arvata, ettei mua vaan ole luotu olemaan onnellinen kenenkään kanssa. Alle kaksi viikkoa siitä kun mä edellisen kerran yritin koota itseni sen edellisen kusipään jäljiltä, toisen kerran. Ja nyt kun uskalsin toivoa, että tämä oli kohtaloa ja, että tää olis nyt ton edellisen jälkeinen "Löydät paljon parempaa"-tyyppi, niin kaikki hajoaa. TAAS. Mä oon niin rikki, että mä en enää tiedä kuinka monta kertaa mä jaksan kahlata täältä pohjalta taas uuden rakkauden kimppuun. Mun sydän oli vielä heikkona edellisestä, ja nyt se on taas täysin sirpaleina ties kuinka monetta kertaa..

http://data1.whicdn.com/images/118367326/large.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti