lauantai 18. tammikuuta 2014

Hyvä ruoka, parempi mieli

Olen jo rauhoittunut viimeisimmästä postauksesta ja ollaan myös jo selvitetty asiat tän jätkän kanssa. Hän oli sanojensa mukaan nukahtanut, ja ehdotti jotain toista päivää. No, kyllähän se hieman suututti kun treffit peruuntui yhtäkkiä ja vielä niin myöhään kun olin koko päivän odottanut. Tavallaan kuitenkin ymmärrän, ettei ole helppoa viedä täysin tuntematonta tyttöä ulos, joten annan hänelle vielä toisen mahdollisuuden kun hän sitä niin vilpittömästi pyysi.

Mä olin niin raivoa täynnä torstai-iltana. Tietysti kun piti mennä syömään, niin en ollut syönyt ruokaa koko iltana kun odotin vaan hänen vastaustaan. Mulla oli aivan hirveä nälkä ja olin todella huonolla tuulella. Ilta kuitenkin pelastui pizzalla, gossip girl maratonilla sekä ben and jerry'sillä suoraan purkista<3 rakkautta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti