torstai 16. tammikuuta 2014

A-P-U-A

Mua pyydettiin treffeille. Mä suostuin. Apua. Mua pelottaa. Mä en uskalla mennä. Oikeesti auttakaa! Mä en oo koskaan ollut oikeasti kunnon treffeillä, niinkun syömässä tms. Tää on kamalaa. Mä oon ihan paniiiiiikissa. Tää mies vielä.... siis tää on jotain sellasta mistä oon unelmoinut koko pienen ikäni.. siis oikeesti. Mä en tiedä selviänkö mä tästä. Mä en jotenkin edes usko tätä todeksi, siis MÄ? TREFFEILLE? WHAT? Voisko joku tulla nipistämään mua ja herättämään mut tästä unesta.



 Mitä mun kuuluu pukea päälle????? Ja hei, esimerkiksi mitä juomaa mun kuuluu tilata ruuan kanssa tai mitä kehtaan tilata????? onko joku viini vähän liian semmonen....no hieno?? mitä jos se tilaaki jotai kokista?? mut jos mä tilaan kokista ni onks se vähän lapsellista?? mites siideri???

Joo oon vähän hermona.



EDIT///

JOOO no... vituiks meni tämäkin taas. Mitä oon tehny, että mun elämä on oikeesti tällasta paskaa?? Kerrankin ku mua pyydetään oikeesti kunnon treffeille, niin ei nekään onnistu. Tuntuu taas, että mikään ei onnistu ja heti kun innostun jostain niin niin se menee aina pieleen.. Kyseiset treffit piti siis olla tänään, ja juttelin jopa tän ihmisen kanssa tänään iltapäivällä viimeksi, mutta nyt siitä ei kuulu mitään eikä se vastaa mun viestiin??? KIITOS vaan vitusti taas.

anteeks purkaus, mutta oikeesti miks tää menee aina näin. 

4 kommenttia:

  1. onko siitä kuulunu vieläkään mitään? vittu mitä paskaaaaaaaaa ????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo, se laitto viestiä että sori nukuin, käviskö mulle joku muu päivä kun kello on jo niin paljon >:( äärrrrrhh.... ooon niiin vihanen! herätyskello??? ois ollu ihan okei jos se olis päivällä sanonu jotain että ei tänään tai edes jo sillon jättänyt vastaamatta. Mutta mä odotin koko päivän että se laittais viestiä, kun oli sovittu!! jos olisin tienny aikasemmin niin olisin menny vaikka salille tai kaupungille tai jotain, nyt meni päivä ihan hukkaan >:(((((((((

      Poista
    2. siis miehet, mitä vittua? "sori nukuin" TÄRKEÄNÄ TREFFI PÄIVÄNÄ TYYPPI NUKKUU?????? voi luoja. mut oisin mäki antanut second chäänssin. ootteko nyt sopinu uutta päivää?

      Poista
    3. nojoo äläpä...ihmettelin itsekin että mitääääää?? mutta kuitenkin hän on koko ajan ollut meistä se innostuneempi ja hän ensiksi kysyi mua ulos, ehdotti päivää yms niin jotenkin senkin takia sit kuitenkin uskoin tätä tyyppiä ja annoin sen toisen mahdollisuuden.. Ehkä sitä vaan jännitti tai pelotti?? Kyseessä on oikeesti melko tuntematon tyyppi mut olis kyllä oikeesti niin olis kiva tutustua häneen ja kerrankin mennä treffeille... katsotaan nyt.

      Poista