perjantai 16. elokuuta 2013

Love at first sight


Tavallaan ihastun todella, todella harvoin ja en kovinkaan helposti, mutta toisaalta ihastun oikeastaan todella helposti ja nopeasti kun sellainen vain sattuu kohdalle. Olin pienellä kesälomareissulla ystävieni kanssa toisessa kaupungissa ja päädyttiin illalla juhlimaan paikalliseen yökerhoon. Näin siellä yhden ihanan komistuksen. Kun hän katsoi minua ensimmäistä kertaa silmiin, ja puhui minulle. Olin myyty. Olin hetkessä ihastunut häneen. Nyt, parin viikon jälkeen en vain saa häntä pois mielestäni, en millään. Ollaan kyllä oltu jonkun verran yhteyksissä, mutta jotenkin mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset tästä jätkästä.



You do.....




Hyviä puolia tässä on vain se, että tässä olisi vihdoin sellainen ihminen jonka oikeasti haluaisin. Hänen olemassaolonsa ei ahdista, hän on komea, ihana, mukava, urheilullinen, osaa pukeutua ja kaikenlisäksi vielä harrastaa samaa lajia kuin minä! (tosin mun golfin pelaamista ei voi oikein harrastukseksi kutsua, lähinnä käyn silloin tällöin lätkimässä, mutta watevööör) Toisin sanoen, hän on siis täydellinen minulle.

Huonoja puolia on se, että hän asuu noin kahden tunnin matkan päässä, enkä oikeastaan edes tunne häntä. En myöskään tiedä onko hän lainkaan tosissaan minun suhteeni vai sanooko hän vain asioita? 


Untitled

Sinä iltana juteltiin, vain juteltiin. Hän lateli minulle kohteliaisuuksia ja kertoi, että ihastui minuun täysin. Hän myös sanoi, että haluaisi minut. Kumpikaan meistä ei ollut kovinkaan kännissä. Kerroin hänelle, että tunteet ovat molemmin puoleisia. Tuli kuitenkin aika kun tiemme erkanivat, jäljelle jäi vain puhelinnumero ja ikuinen jälki sydämeen.


Seuraavana päivänä hän otti yhteyttä, tekstasimme yms. Nyt olemme jonkun aikaa pitänyt yhteyttä ja suunnitelleet näkemistä. Kuitenkin hän saattaa usein olla vastaamatta tekstareihini. Toisinaan hän tekstaa erittäin hyvässä hengessa ja vihlaijee erinäisiä asioita ja juttu luistaa. Mutta joskus kun minä laitan viestiä, vastausta ei kuulu ei näy. Kerran hieman suutahdin ja kysyin suoraan miksi et vastaa enää minulle. Syyksi hän kertoi golfkisat, jotka ovat vieneet energiaa, hän myös kertoi ettei ole niin ääliö, että jättäisi vain huvikseen vastaamatta tekstareihin. Nyt kuitenkaan hän ei ole muutamaan päivään vastannut minulle ollenkaan. Me suunnittelimme näkemistä täksi viikonlopuksi, mutta eihän siitä mitään tule kun kaveri ei vastaa mitään.


LoveQuotesRus | via Tumblr


En tiedä pitäisikö minun vain antaa olla, mutta kun toisinaan hän on niin ihana ja aloittaa itsekin tekstaamaan minulle. En myöskään tiedä onko tässä oikeastaan mitään järkeä, että näkisin hänet uudestaan ja antaisin itseni ihastua vieläkin enemmän, ja saada taas kärsiä sydänsuruista jos tästä ei tulekaan mitään. En tiedä onko minusta, tai hänestä kaukosuhteeseen tai onko minulla mitään toivoa edes miettiä tuollaista?

crush



Mitä teen? Pitäisikö mun tässä tilanteessa vain sanoa hänelle suoraan mitä ajattelen, eikä antaa tämän mennä liian pitkälle? Jos siitä tulee jotain niin sitten tulee, mutta jos ei niin olisiko se parempi selvittää tässä vaiheessa. Vai onko liian aikaista tunnustuksille? Pitäisikö minun tavata hänet edes kerran vielä..?

Miksi aina ihastun niiiin vaikeasti saataviin ihmisiin? Miksi minä en voi koskaan saada poikaystävää tai toimivaa parisuhdetta, aina pitää läpikäydä hirmuinen tunnemyrsky ja kyynelmeri. Miksi, oi miksi.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tämä mun mielipide ei tuu liian myöhään, koska en tiedä onko siellä päässä jo kerennyt tapahtua jotain.

    Minulle kävi vähän samallatavalla juhannuksena. Oli täydellinen poika, vietettiin ihania hetkiä yhdessä ja tottakai ajattelin, että asiat jatkuisivat pelkän juhannuksenkin jälkeen. Hän oli kans mukana tekstaamassa minulle jne, mutta kun kysyin näkemisestä (olen aika paljon toiminnan ihminen.. en jaksa odotella jos sattuu näinkin hyvä tuuri!) niin hän meni vaikeaksi (ainakin mielestäni) ja tottakai tuntui että hänen kiireensä on vain tekosyitä. Sitten kun hänestä ei yhtäkkiä kuulunut kolmeen päivään, oikeastaan jo vihaisesti laitoin viestiä, että mitä se nyt kuvittelee musta että pelaakose mulla vai haluaakose oikeasti tuntea mut?! Ja selvisi, että poika on oikeasti kiinnostunut minusta, mutta hänen sen hetkinen elämäntilanne & sitoutumiskammo ei vaan nyt anna periksi. Joo voi kuulostaa selityksiltä, mutta kun näimme niin puhuimme oikeasti asiat selviksi ja olen nyt onnellinen että juttu päättyi niin. Hän ei ollut minua varten (muutakuin ystävänä)

    Että sellainen tarina, mutta ehdottaisin nyt että ihan suoraan, mitään pelkäämättä otat poikaan yhteyttä ja kerrot mitä oikeasti tunnet! Se voi ehkä satuttaa, kun et tiedä mitä pojan päässä voi liikkua, mutta kannattaa ottaa asioista selvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut liian myöhään :) Ei ole tapahtunut mitään uutta! Kiitos tarinastasi, se laittoi mut ajattelemaan.. Oon itekkin yleensä toiminnan ihminen ja kaikki pitäisi tapahtua nyt ja heti, enkä osaa oikein ajatella järkevästi.. Olet kyllä oikeassa, että tässä tapauksessa mun pitäis vaan puhua suoraan mun tunteista. Parempi se kun, että roikun tällaisessa epätietoisuudessa pidemmän aikaa enkä pääse eteenpäin..

      Poista