maanantai 5. elokuuta 2013

I'M BACK!!!

Mä oon vähän pitänyt lomaa bloggailusta, murehtimisesta sekä dataamisesta ylipäätään. Oon ollu koko kesän töissä, ja nyt vasta vähän aikaa sitten alkoi loma, vihdoin! Joten en ole oikein ehtinytkään kirjoitella. Nyt kuitenkin ajattelin tehdä paluun blogimaailmaan ja alkaa taas kirjoitella säännöllisesti. Toivottavasti te vähäisetkään lukijat muistatte vielä mut ja palaatte lukemaan entiseen malliin. :)

Mulla on teille iloisia uutisia! Vanhat lukijat varmasti muistavat mun on/off-suhteen ( TÄMÄN! ). Mä olen vihdoin päässyt yli siitä. Olen lopettanut sen suhteen, tai oikeastaan se vain loppui. Kumpikaan ei enää ottanut yhteyttä vähään aikaan, ja nyt tuntuu että alan vihdoin päästä oikeasti yli siitä. En todellakaan kaipaa häntä. Olen tajunnut, ettei suhde hänen kanssaan ikinä olisi muuttunut seurusteluksi, enkä enää edes halua sitä. Vaikka hänessä oli jotain joka sai minut tuntemaan suurta intohimoa aina uudestaan, ei hän kuitenkaan loppujen lopuksi ole sitä mitä haluan. Hänen kanssaan oli hauskaa, ja vietin hänen kanssaan ihania öitä, mutta ei. En halua häntä enää! Olin vain liian tottunut häneen, hän oli aina siinä, hänelle pystyin aina laittamaan viestiä kun kaipasin läheisyyttä, ja hän minulle. En voi uskoa tätä itsekään, mutta oikeasti olen nyt tajunnut millasen miehen haluan itselleni, ja se ei todellakaan ole hänen kaltainen... Ei todellakaan.

Viimeinen kerta kun olin hänen luonaan yötä, sai minut vihdoin tajuamaan, että jos tämä vielä jatkuu, niin se on todellakin vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Silloin tajusin kuinka lapsellinen ja typerä kyseinen henkilö oikeasti on. Ei minkäänlaista vastuuta ja "hälläväliä"- asenne kaikkeen. Eikä hän oikeastaan edes kohdellut minua hyvin. Onneksi se ei ole enää jatkunut..

Minulla ehkä saattaa olla pikkiriikkisen uusia perhosia vatsassa yhden uuden ihanan ihmisen takia, hihih. Siitä lisää hieman myöhemmin!! pitäkää mulle peukkuja, että tää kehittyisi... Ollaan tiedetty toisemme vasta kolme päivää, joten ei saa toivoa liikoja todellakaan, mutta en voi sille mitään, että hän on I-H-A-N-I-N... mutta nyt ihan shhhh vielä.. 


4 kommenttia:

  1. Ihanaa että pääsit eroon on/off suhteestasi, ne vaan saa ikävän olon aikaan :/ kirjotat muuten kivasti!

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. totta! olen itsekin ylpeä itsestäni, heh :)

    Kiitos paljon!! :)

    VastaaPoista
  3. Jee, kivaa että oot palannut taas bloggaamaan :) Ja mikä parasta siinä, ettei sitä bloggaamattomuutta tarvitse yhtään edes hävetä/pyytää anteeksi! Anteeksi sinun pitäisi pyytää sitä, jos olisit koko kesän ollut koneella kirjoittelemassa.. Mulla itselläkin on ollut niin kovin kiireinen kesä, että ihan vaan salaa kiitä kaikkia lemppariblogejani ettei mulla oo 2000 postausta kahlattavani läpi :D
    Mutta minulla myös on ollut todella suurta kasvamista pois eräästä suhteesta pois tässä kesän aikana.. En tiedä vielä oonko onnistunut siinä. Toivottavasti! Mutta ihanaa kuulla että sä tajusit mitä ansaitset ja hyppäsit pois siitä! :)

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :)

      Ihanaa, että säkin oot onnistunut kasvamaan pois suhteesta. Jos se on jo hyvässä vauhdissa, niin olen varma, että jonain päivänä huomaat olevasi onnistunut siinä! Tsemppiä :)

      Poista