lauantai 12. toukokuuta 2012

what doesn't kill, make you stronger!

Keväällä ei saa olla surullinen, en ole ikinä keväisin surullinen. En halua antaa itselleni lupaa siihen, se on kiellettyä. Vaikka kaikki menisikin pieleen, minä en välitä. Elän hetkessä ja nautin päivä kerrallaan. Katson ikkunasta ulos, näen auringon hymyilevän ja pilvien kaikkoavan. Näen kesän tulevan, näen elämän alkavan. 



Minulla on koti, perhe, ruokaa ja maailman ihanimmat ystävät. Minä saan olla terve ja saan nauttia elämästä. Miksi siis murehtia pienistä asioista kun on paljon isoja asioita joista iloita? Olen villi ja vapaa, saan tehdä mitä ikinä haluan. Liian usein jää jumittamaan paikalleen murehtimaan asioita, vaikka pitäisi sen sijaan löytää elämästä asioita joiden takia hymy leviää huulille. Pitäisi muistaa olla kiitollinen kaikista hyvistä asioista elämässä. 

Minä saan voimaa ystävistä, musiikista, kirjoittamisesta, jääkiekosta, lenkkeilystä ja kevätauringosta. Minä selviän kaikista suruista, minä pusken myrskyn läpi ja ohitan suurimmatkin vuoret. Minä elän, minä nautin elämästä, nauti sinäkin. 


4 kommenttia:

  1. Perkele.
    Toivottavasti et säikähä tätä mun kommenttia mutta mun on vaan pakko purkaa mun oloa jollekki. Täällä siis kirjottaa ANO-S, ja oon niin vihainen, pettynyt ja turhautunut ! Oot saanu sen mun historian pisimmän ajatusvirran ja täältä tulis nyt lisää.. Toivottavasti huomaat tän kommentin joskus tässä pian ! :)

    Mun unelmien poikaystävä, parempaa ei ole olemassa, jonka takia oon valmis hylkäämään vuoden asumisen Amerikassa on tyhmä. Ihan helvetin tyhmä. Mua pelottaa nyt maailman eniten että kohta mä jään yksin.
    Se on ollu viikon verran nyt todella outo ja eilen puhuimme viesteillä asiasta ja kaikki päätty hyvin, se LUPAS mulle että tulee AINA pysymään mun rinnalla, olisin sen tulevaisuus jne. Ja miten käy tänään? Sama etäisyys jatkuu ja sitten se ilmottaa olevansa KYLLÄSTYNYT minuun.
    ANTEEKS MITÄ HELVVVVV. ? MUN OMA POIKAYSTÄVÄ ILMOITTAA OLEVANSA KYLLÄSTYNYT MINUUN. aluksi sen luulin olevan joku tyhmä pila ja viestimme menikin näin:
    Minä: Hei, kaipaisin vähän hellyyttä (oon ollu koko viikon todella kipeenä)
    Se: Oon paatunu! ja väsynyt
    M: ai paatunu muhun?! :D ohh fuck.. thats bad
    S: Se on väliaikasta
    Sitte mun silmät heräs, se on tosissaan. Ja täällä mä makaan, en oo kuuteen tuntiin puhunu sille mitään ja mua pelottaa. Se sano ettei tiiä mikä sillä itellään on ja sen pitää nyt olla vaan yksin ja miettiä. Mitä ?!?!?!?1
    Mä en kestä jos se jättää mut, mulle ei jää mitään. I'm nothing without him. Oikeesti. Tästä dream kesästä ei tuu sen jälkeen mitään. En tiiä mitä mun pitäs nyt tehä mutta enkai mä mitään voi... Se ei ois saanu sanoa mulle noin? Mä oon vaan niin PAHKAHTUNUT RAKKAUDESTA. ääh. Miks pitää olla miehiä, miks pitää päästää aina yks sellanen sydämeen? Miks miks miks.
    Itku silmässä, tässä nyt mietin tulevaa kesää.. Me ollaan suunniteltu kaikki ! Jos se nyt tekee elämänsä virheen, mä en tuu selviämään elossa...

    Sori tästä mutta oon vähä sekasi niinku varmasti huomaat :D:D Emmä todellakaan tiiä miks puran tätä tänne? Vertaistuen vuoksi?...


    :((
    fuck.

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiii! I feel youuuu. Oikeesti, tiiän niin miltä susta tuntuu. Kaikki se mitä on luvattu ja minkä on olettanu aina olevan siinä onki yhtäkkii siruina. Tossa tilanteessa ei voi oikeen tehdä yhtään mitään, vaikka mieli tekis tehdä kaikki et suhde pelastuis, mut ihmisen sisälle ei voi nähdä eikä voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Toi on kyllä tosi törkeetä tulla suoraan sanomaan, että on kyllästyny suhun jos sä oot kuitenkin yrittäny parhaas, ollu oma ittes ja kaikenlisäks viel ollu kipeenä. Sä oot kaikesta päätellen osoittanu sille välittäväs siitä ja että se merkkaa sulle tosi paljon, jos kerran oot valmis hylkäämään jopa Amerikassa asumisen sen takia. Sillä ei oo mitään oikeutta sanoo sulle noin! Jos oikeesti on ahdistunu suhteesta ja tuntuu ettei vaan enää jaksa, niin sille ei tietenkään voi yhtään mitään, mutta niistä asioista pitäis pystyä keskustelemaan loukkaamatta toista ja töksäyttelemättä tollasia juttuja. Lisäksi mun mielestä kaikelle löytyy aina jostain edes joku syy, jolla pystyy selittämään tilanteen ja pohtimaan onko sille ratkaisua.

      Jos se kumminkin sano, et toi on väliaikaista niin voihan se ollakin niin. Ehkä se kaipaa vaan sitä kuuluisaa omaa aikaa ja tilaa. Tollasessa tilanteessa parasta ois vaan kunnioittaa sen päätöstä ja antaa sen ainakin vähän aikaa vaan olla. Ennen pitkään se palaa sun luo ja teijän suhde on entistä vahvempi, jos niin on tarkoitettu. Jokaisessa suhteessa tulee vaikeempia vaiheita, mutta jos suhde on vahva se kestää sellaiset.

      Elämässä eniten mä pelkään menettämistä, haluaisin et kaikki ois ikuista, enkä varmasti oo ainoo. Joskus täytyy vaa hyväksyy tosiasiat, että aina se ei mee ihan niin. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä, ja oon varma että noi teijänkin asiat selviää kunhan vaan annatte vähän aikaa.

      Ja heiii, oon tosi ilonen et joku uskaltaa noinki rohkeesti tulla avautumaan mun blogiin omista asioistaan! Tää on ihanaa vastapainoa tälle blogille, että saan välillä myös kuunnella vastaavanlaisia tarinoita mun lukijoilta. Kiitos siitä! Päivitäthän mulle tilanteen, jos selviää jotain uutta tapauksesta, siis jos vain haluat!

      Voimia, kyllä kaikki selviää :)

      Poista
  2. Kiitos! Kiitos ihan hirveenä ! :)

    Miten lohduttavia sanoja, kyyneleet silmissä luin vastaukses! :)

    Kiitos, emmä nyt muuta osaa sanoa. Ja kerron heti kun jotain tapahtuu, huomenna me nähäänki... :s

    -s

    VastaaPoista