lauantai 19. toukokuuta 2012

Epäonnistumisen pelko saa ennakkoon luovuttamaan

Muutama päivä sitten tipahti postiluukusta iso valkoinen kirjekuori. Kuori sisälsi kutsun valintakokeeseen. Lähes joka päivä olen lukenut kirjeen läpi uudelleen ja tutustunut koetehtäviin. Valintakoekutsu on teatterikouluun. Tiedän, että haluan sinne. Olen aina halunnut, mutta silti minua pelottaa. En ole ikinä ennen ollut tuollaisessa tilanteessa ja koetehtävät saavat minut hermostuneeksi. Mitä jos mokaan? Mitä jos menen täysin lukkoon? Mitä jos, mitä jos...

http://data.whicdn.com/images/27365467/261760_234390299910198_100000176905056_1193089_3964646_n_large.jpg


Tiedän, ettei saisi ajatella noin, mutta väkisinkin kauhukuvat tulevat mieleeni. Olen jopa miettinyt kokeesta pois jäämistä. En pelkää esiintyä, en ujostele jos minua tuijotetaan. Jännitän sitä tilannetta. Pelkään jos mokaan tai jos saan huonoa palautetta, jos olen huonompi kuin kaikki muut.

Jos, ja kun oikeasti haluan sinne kouluun niin minä pystyn siihen. Minä pystyn hautaamaan kaikki pelkoni ja marssimaan sisään täysin omana itsenäni, pystyn myös antamaan kaikkeni ja yrittämään täysillä. Enkö pystykin?



4 kommenttia:

  1. Tsemiä ihan hirveenä !! Sun pitää karistaa pahat ajatukset pois ja voittaa ittes, NÄYTTTÄÄ NIILLE !!! :)

    VastaaPoista