lauantai 21. joulukuuta 2013

wtf

Mä olin jo niiiin päästänyt irti tästä mun kaukoihastuksesta. Olin aivan pyörällä päästäni tästä uudesta ihanasta ja ihastuin koko ajan vain enemmän ajatellessani häntä ja meidän hetkeä. Juttelimme niitä näitä välillä facebookissa ja tuntui, että juttu luisti. Viikko meni, tuli taas viikonloppu ja tuli eräs hämmentävä viesti häneltä. Erään keskustelun päätteeksi hän tokaisi minulle "Musta ei sit todellakaan oo mikskään poikaystäväks" ÖÖÖÖÖ okei????? Saatan ehkä ihastua nopeesti ja hehkuttaa siitä täällä, mutta en oo sanallakaan maininnu siitä hänelle. Ollaan vaan juteltu ihan perusjuttuja ja en mä hei todellakaan oleta mitään poikaystäväjuttuja yhden yhteisen yön perusteella. C'mon. En ymmärrä miks hän on edes miettiny tollasia jo tässä vaiheessa, ei mulla ainakaan käyny seurustelu vielä pienessä mielessäkään. Mä olisin halunnut tutustua vielä paremmin, nähdä selvinpäin, hengata, jutella, mutta nyt meni kyllä vähän maku koko touhuun..

Toisaalta se on hyvä, että sano tässä vaiheessa, ettei vasta joskus kun tunteet on ehtinyt syventyä, mutta silti mua ihmetyttää ja harmittaa ihan älyttömästi. Miks tänkin hyvin alkaneen jutun piti päättyä näin ennen kuin ehti edes alkaakaan. Ehdin jo ajatella, että tää oli kohtaloa kun tavattiin, kun olin tosiaan tietämättäni kyyläillyt häntä facebookista ja hänen avulla aloin päästä yli tästä hankalasta kaukoihastuksesta. Nyt olen taas ihan confused...

PS. JOULUJOULUJOULU!!! kukaaan mies ei voi pilata mun joulufiilistä vaikka miehet onkin kusipäitä. Jouluna ei saa murehtia, joulu on ilon aikaa. hihi.

2 kommenttia:

  1. "Miks tänkin hyvin alkaneen jutun piti päättyä näin ennen kuin ehti edes alkaakaan."
    Toi on niin totta :( Kaikki hyvä loppuu aina aivan liian aikaisin :(

    Hyvää joulua! :)

    -Hanna
    http://korpikovikset.blogspot.fi/

    VastaaPoista