maanantai 25. marraskuuta 2013

...............

Mä ensimmäiseen vastaantulijaan taas tänään tarraudun. Et hetkeks unohtaa  mä voisin, mä en koskaan ole sun.  Laura Närhi - Tuhlari

Nyt on nääääääääääin lähellä et oon ihastumassa toiseen, joten nyt annan sulle neuvon. Jos sä vielä haluut, sun pitää oikeesti näyttää se ja tehdä mun eteen jotain. Mä en odota sua täällä kaukana ikuisesti. Jos haluut tulla tänne ja nähdä mut niin tule. Nyt ei enää mene mitkään selitykset läpi. En jaksa enää odottaa. Mä haluun sut. Mut jos tää vielä jatkuu tällasena, on aika luovuttaa.

Viikonlopun tapahtumat sai mut ajattelemaan asioita. Haluunko mä oikeesti odottaa sua, vai annanko vaan olla. Tätä ajattelutyöskentelyä edelsi eräs tapahtuma, joka laittoi mut miettimään. Tapasin meinaan yhden toisenkin ihanan ja nyt en oikeestaan tiedä mitä mun enää pitäis tehdä tai ajatella. Toinen puoli mussa huutaa edelleen sua, mutta toinen puoli haluaa kokea uudelleen sen toisen hellän kosketuksen...

Joo sua rakastan, mut silti toista haluan. Kun viini valuu laseihin, hetkeksi sinut unohdan... Heli kajo -Poikajumala


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti