sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

I did it!

Pääsykokeet oli ja meni! Tein parhaani ja olen enemmän kuin tyytyväinen itseeni. Ensimmäiseen paikkaan se ei riittänyt, mutta olin silti onnellinen, että voitin pelkoni, marssin pelottomana sekä itsevarmana sisään. Seuraavassa paikassa olin jo yhtä kokemusta rikkaampi. Vaikka mielessäni oli koko ajan se, etten pärjännyt edellisessä paikassa, pystyin hetkeksi hautaamaan ne ajatukset ja keskityin vain siihen hetkeen. Lopulta työ sitten palkittiin. Minä pääsin sisään, minä sain koulutuspaikan ensi vuodeksi!


Sinä hetkenä epätietoisuus tulevaisuudesta oli tipotiessään. Minä tein sen, minä voitin itseni, tein kaikkeni ja enemmänkin. Maailmastani tuli yhtäkkiä valoisampi, ja hymy levisi huulilleni. Nyt voin vihdoinkin ottaa askeleen lähemmäs unelmaani. Voin nyt olla tulevaisuuteni suhteen toiveikkaampi, sillä kaikki on mahdollista. Jeeeeeeeeeeeeeee!



Onko jollain muulla ollut pääsykokeita?

Vielä keskiviikkoon asti aikaa linkitellä blogeja, sitten alan käymään niitä läpi ja yritän saada mahdollisimman pian sen postauksen niistä aikaiseksi!

 Palaillaan Xx, Ilona

2 kommenttia:

  1. Onnee opiskelupaikasta!

    Ite hain opiskeleen valokuvaajaks, mutta tulokset tulee vasta torstaina :s Tein parhaani, mutten usko paikan aukeavan. Mutta oonkin kuvannu alle 2v, niin kyl mul on vielä aikaa harjotella :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!

      Toivottavasti saisit paikan! Ei kuitenkaan kannata masentua jos et ekalla kerralla pääse, sit ei muuta kun uusiks vaan yrittämään :)

      Poista