tiistai 6. joulukuuta 2011

Please somebody help me

Haluaisin uskoa, että olen kasvanut tarpeeksi vahvaksi kestämään kaiken. Olen saanut liian monta iskua rinnan alle. Eikö kipuun voi tottua? eikö sydän ikinä totu? Joka kerta se sattuu vaan entistä enemmän. Olen hymyillyt, nauranut, yrittänyt olla onnellinen, vaikka sisältä olen pelkkä raunio. Kuulen äänesi pääni sisällä ja näen jatkuvasti kasvosi. Pahinta on, etten tiedä miksi. Miksi kaipaan sinua? Miksi tekee niin kipeää? Miksi haluan sinut takaisin, vaikka kohtelit minua niin. Jos olisin tippaakaan vahvempi, olisin päästänyt irti jo ajat sitten.

http://favim.com/image/72412/

Olen tuhlannut liian monta kyyneltä sinuun, vaikka et ole kyyneleitteni arvoinen. Satutit minua liian monta kertaa, mutta olin silti aina siinä. Olin valmis antamaan anteeksi, hyväksymään tekosi. Tein sen vain, koska rakastin. Rakastin liikaa, olin sokea.

Yritin paikata sydäntäni laastarilla, muttei sekään auttanut. Tajusin sen liian myöhään, vasta, kun laastari oli revitty irti. Nyt minulla ei ole mitään, ei ketään. Laastarin repäiseminen pois teki kipeämpää kuin itse laastarisuhteen loppuminen. Ehkä se oli oikein minulle...


http://favim.com/image/210955/

Without you I am allright I love my life today, but I love you SO much more.



Mitä pahaa tehnyt oon kellekään, mistä minua rangaistaan?

6 kommenttia:

  1. Sul on kiva blogi ja tä postaus sai ittenki ajattelemaan! Jään ehdottomasti seurailemaan :)

    http://perfection-emma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kivan näkönen blogi! :--) ja toi jar of hearts on ihana biiisi! ♥ kannattaa kuunnella boyce avenuen versio siitä! rakastan sitä vielä enemmän!

    btw, toi banneri ois kivempi vähän isona, nyt vähä häiritsee ku niin pieni :/

    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voi kiitos ihanasta kommentista! :)

    ja joo toi banneri on ollu ennen isompi mut nyt se on jotenkin yhtäkkii pienentyny vaikka en oo tehny mitään! näin kävi myös mun toisen blogin bannerille en tiiä misä johtuu mut yritän korjata asian :)

    VastaaPoista